فردا می بینمت

فردا می بینمت

fardamibinamet.loxblog.com

جعبه های سیاه و طلایی

در دستانم دو جعبه دارم که خدا به من داده است . او گفت :«غصه هایت را درو جعبه ی سیاه بگذار و شادی هایت را درون جعبه ی طلایی » به حرف خدا گوش کردم ، شادی ها و غصه هایم را درون جعبه ها گذاشتم . جعبه ی طلایی روز به روز سنگین تر می شد و جعبه ی سیاه روز به روز سبک تر .

از روی کنجکاوی جعبه ی سیاه را باز کردم تا علت را ذریابم. دیدم که ته جعبه سوراخ است و غصه هایم هرروز از آن بیرون می ریزد. سوراخ جعبه را به خدا نشان دادم و گفتم :«در شگفتم که غصه های من کجا هستند؟»

گفت :«ای بنده ی من !همه ی آنها نزد من هستند.»

پرسیدم:«پروردگارا چرا این جعبه ها را به من دادی؟ چرا ته جعبه سیاه سوراخ بود؟»

گفت:«ای بنده ی من ! جعبه طلاییرا به تو دادم تا نعمت های خود را بشماری و جعبه ی سیاه را دادم برای اینکه غم هایت را دور بریزی .»


نویسنده :«ناشناس»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: N ׀ تاریخ: دو شنبه 7 اسفند 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , fardamibinamet.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com